Communicatie

We vinden het belangrijk dat ouders zich betrokken voelen en op de hoogte zijn van wat er speelt op onze school. Daarom delen we regelmatig nieuws en informatie met jullie.

Onze leerkrachten maken gebruik van PARRO om met ouders/verzorgers te communiceren. Het is een handige app waarmee we belangrijke informatie, updates en berichten kunnen delen. Een aantal keer per jaar brengen we een oudernieuwsbrief uit. Deze ontvang je per e-mail.

Ook de samenvatting van de meest recente MR-vergadering wordt opgenomen in de oudernieuwsbrief. Op die manier zorgen we ervoor dat ouders goed op de hoogte zijn van wat er besproken is en welke beslissingen er genomen zijn.

Om meer algemene berichten over onze school te delen, maken we gebruik van de social media-platforms van SSOE

We vertrouwen er op dat deze communicatiekanalen je helpen om betrokken te blijven en op de hoogte te zijn van wat er speelt op onze school.