Werken bij de Antoon van Dijkschool

Ben jij een leerkracht, student of zij-instromer die een bijzondere impact wil hebben op het leven van kinderen? Dan nodigen wij jou uit om te komen werken in het speciaal onderwijs binnen onze stichting SSOE. Bij SSOE maak je deel uit van een warm, krachtig en professioneel team, waar sterke verbindingen worden gevormd tussen iedereen.

Je werkt met leerlingen bij wie leren misschien niet vanzelf gaat, maar die wél veel mogelijkheden hebben. Samen met je collega’s ontdek je waar hun talenten liggen. Zo bereid je je leerlingen voor op een zinvolle bestemming in de maatschappij, waar ze zich helemaal op hun plek voelen.

Bij het van Dijkcollege staat expertise en kwaliteit centraal. Wij stimuleren de persoonlijke ontwikkeling en de eigen kracht van elk individu. Ons doel is om iedereen op de juiste plek te zetten, zodat ze tot groei kunnen komen. En dit geldt niet alleen voor onze leerlingen, maar ook voor onze medewerkers. Bij ons krijg jij de kans om het beste in jezelf naar boven te halen en je volledige potentieel te benutten.

Als onderdeel van SSOE bieden we naast een inspirerende werkomgeving mooie doorgroeimogelijkheden.

Kom bij ons en maak het verschil in het leven van kinderen. Vind onze vacatures via onze speciale vacaturesite.

Werken bij SSOE